Dokonując zmiany pokrycia deski rozdzielczej musimy szczególną uwagę zwrócić na następujące elementy:

 

• prawidłowe zamontowanie deski rozdzielczej, wszystkie kołki i śruby mocujące powinny nie uszkodzone znaleźć się na swoim miejscu,

 

• jeśli w miejscu poduszki powietrznej przed zmianą poszycia był szew, to gotowa deska musi mieć bezwzględnie szew w tym samym miejscu,

 

• nici szwów okolic poduszki powietrznej muszą być na tyle słabe, aby nie utrudniać rozerwania powłoki przy jej wystrzale,

 

• nie pokrywaj górnego elementu kokpitu bardzo jasnymi kolorami (zwłaszcza odcieniami bieli), zignorowanie tego ostrzeżenia spowoduje oślepianie kierowcy podczas jazdy pod słońce,

 

• jeśli regenerujemy kokpit zachowując funkcję poduszki powietrznej, stosujmy wyłącznie oryginalne naboje (właściwa poduszka z mechanizmem włączającym),

 

• poduszka powietrzna musi być prawidłowo podłączona,

 

• łączenie miejsca przerwania (po poprzednim wystrzale) powierzchni deski rozdzielczej, musi być na tyle delikatne, aby nie blokować, ani nie opóźniać wyrzucenia poduszki przy ewentualnym kolejnym wystrzale,

 

• jeżeli likwidujemy kieszeń po poduszce, czyli szpachlujemy całą deskę na twardo, bezwzględnie nie wolno dopuścić do montażu nowego naboju (poduszki),

 

inne artykuły


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty