Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Certyfikowana sztuczna skóra DH30/71
Szerokość: 140 cmOdbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Ilość | Cena | Oszczędzasz |
---|---|---|
6 | 18,78 zł | Do 901,10 zł |
25 | 26,25 zł | Do 3 567,92 zł |
250 | 53,86 zł | Do 28 775,85 zł |
Pierwszogatunkowa, certyfikowana sztuczna skóra
Sztuczne skóry samochodowe produkowane są w dwóch odmianach.
Pierwszy typ to sztuczne skóry laminowane pianką PUR, czyli gąbką umieszczoną na spodniej stronie materiału, są przeznaczone na kanapy i fotele. Dla lepszej stabilizacji są czasem dodatkowo wzmacniane tkaniną techniczną w postaci siatki. Rzadszym rozwiązaniem jest zastosowanie podkładu z włókniny filcowej.
Dzięki piance materiał jest grubszy i bardziej miękki, a to znacznie zwiększa komfort użytkowania tapicerowanych elementów. Tego rodzaju materiał idealnie nadaje się do:
Sztuczne skóry na deski rozdzielcze (kokpity) nie mają podkładu z pianki, jedynie tkaninę techniczną znajdującą się bezpośrednio na spodniej stronie materiału.
Sztuczna skóra przeznaczona do produkcji i napraw tapicerki samochodowej, w szczególności:
• desek rozdzielczych (kokpitów),
• elementów twardych tapicerki,
• tuneli środkowych,
• mieszka lewarka zmiany biegów,
• mieszka uchwytu hamulca ręcznego,
• podszybia,
• podsufitek,
• siedzisk, oparć i tyłów foteli samochodowych,
• boczków drzwiowych,
• pokrowców samochodowych uniwersalnych oraz miarowych,
• przegród wewnątrz pojazdów,
• tapicerki elementów twardych,
• podłokietników,
• tapicerowanych ścian bocznych mikrobusów pasażerskich,
• wnętrz pojazdów użyteczności publicznej,
• kabin pojazdów i urządzeń specjalistycznych (koparek, spychaczy, traktorów),
• pojazdów szynowych.
Może być również zastosowana do produkcji i napraw na rynek kontraktowy:
• produkcja mebli hotelowych,
• produkcja mebli do sal użyteczności publicznej, kin, sal sportowych,
• produkcja mebli barowych i restauracyjnych,
• pokrycie ścian i innych elementów twardych,
• pokrycie elementów tapicerowanych,
• meble i elementy tapicerowanych wewnętrznych pokładów jachtów i łodzi śródlądowych.
Uwagi dotyczące transportu:
Materiał jest nawinięty na kartonową tubę, a cała rolka jest zapakowana w grubą, przezroczystą folię.
Po otrzymaniu towaru sprawdź, czy opakowanie nie zostało uszkodzone i obejrzyj materiał.
Jeżeli zamówiłeś kilka różnych wzorów, najprawdopodobniej są nawinięte razem.
Zajrzyj też do wnętrza kartonowej tuby – wkładamy tam puszki z klejem, katalogi itp.
Uwagi dotyczące przechowywania:
Aby zapobiec odkształceniu, przechowuj tkaniny na kartonowych rolkach, zawieszonych najlepiej na wieszakach.
Oszczędzaj!
Kupując więcej sztuk, otrzymujesz je w jednym kawałku. Jeżeli zamówisz kilka różnych materiałów, to w miarę możliwości nawiniemy je na jedną rolkę, aby obniżyć koszt transportu.
Uwaga!
Kolor na zdjęciu może nieznacznie różnić się od koloru rzeczywistego materiału. Wpływają na to ustawienia monitora oraz karty graficznej w Twoim komputerze.
Różnice w kolorach łatwo zauważysz, porównując ten sam obraz na różnych monitorach/telewizorach.